Pierwsze takie
wydarzenie
multiagentów
w Polsce.
Wyjątkowi goście, networking i połączenie sił sprzedaży, social mediów oraz marki osobistej.
1. Wzrost przypisu składki i dochodów ze sprzedaży ubezpieczeń.
2. Zbudowanie lojalności klientów.
3. Tworzenie profesjonalnego wizerunku w sieci i budowanie mocnej marki osobistej.
4. Rozwój multiagencji ubezpieczeniowej i poszerzanie kwalifikacji pracowników.
OBUDŹ ŻYCIE W SWOJEJ MULTI!
To wydarzenie jest dla Ciebie.
Multiagenci
ubezpieczeniowi,
którzy doradzają
swoim klientom
w wyborze produktów ubezpieczeniowych
Zarządzający
zespołami sprzedaży
i budujący strategię
rozwoju biznesu
ubezpieczeniowego
w swoich firmach
Multiagenci, którzy chcą pracować nad swoją marką osobistą
i siłą doradcy ubezpieczeniowego
Dopinamy wszytko na ostatni guzik, lada moment poznacie Agendę Kongresu.
Twórcy projektu szkoleń „Życie w Multi”, w centrum którego stoisz Ty i Twoja multiagencja. Dzielą się wiedzą i doświadczeniem. Praktycy sprzedaży. Pokazują ścieżki sprzedaży i dają konkretne rozwiązania. Budują siłę Twojego zespołu i firmy na konkurencyjnym rynku. Codziennie, w ramach ubezpieczeń na życie, grup otwartych i ubezpieczeń grupowych doradzają swoim klientom. Zwolennicy szerokiej perspektywy doradztwa w ramach ubezpieczeń na życie i postawienia klienta w centrum uwagi i zainteresowań.
Fryderyk Karzełek jest założycielem i pomysłodawcą Heksagon Group (w skład której wchodzą marki: Heksagon PRO, Klub 555, Gra o milion, Kluby edukacji finansowej EuroCash, Gra o marzenia) i twórcą koncepcji „sprzedaży naturalnej”. Autor wielu książek, takich jak: „Heksagon Szczęścia”, „Problemy są dobre”, „Sprzedaż naturalna” czy „Obudź się”, stanowiącej autobiograficzny poradnik z zakresu finansów i rozwoju osobistego.