DOŁĄCZ DO WYDARZENIA JUŻ TERAZ!

Czym jest OBUDŹ ZDROWIE W SWOJEJ MULTI?

1. To trzy wspaniałe miejsca inspiracji i poszerzania kompetencji w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych.

2. To czas budowania jakościowego doradztwa i ogromna dawka motywacji.

3. To spotkanie ludzi sprzedaży.

4. To bezcenny networking, rozmowy przy kawie i wymiana doświadczeń.

Zapraszamy na spotkania

POZNAŃ | 01.04.2023

KATOWICE | 22.04.2023

WARSZAWA | 29.04.2023

ZAREZERWUJ CZAS JUŻ DZISIAJ!

Jeżeli potrzebujesz:

  • Skutecznych narzędzi w rozmowie z klientem
  • chcesz się uczyć od najlepszych
  • inspiracji i mocy do rozwoju twojej multiagencji
  • wyjątkowej energii

To wydarzenie jest dla Ciebie.

Podczas wydarzenia odpowiemy na najważniejsze pytania i zbudujemy Twoje umiejętności w zakresie:

  • storytellingu, jako narzędzia tworzącego historię o zdrowiu
  • sytuacji Twoich klientów na rynku zdrowia w Polsce
  • skutecznej rozmowy na temat poważnych zachorowań w indywidualnych ubezpieczeniach na życie
  • odpowiedzialności za zdrowie Twoich klientów w ramach prowadzenia rozmowy sprzedażowej
  • prowadzenia jakościowej analizy potrzeb klienta w ramach ubezpieczeń zdrowotnych
  • sytuacji pacjenta onkologicznego, silnych i słabych punktów ścieżki leczenia
  • underwritingu w ubezpieczeniach zdrowotnych, w szczególności poważnych chorób i leczenia szpitalnego
  • technologii, która będzie Cię wspierać na każdym etapie sprzedaży.

Kto najpełniej skorzysta z tej wiedzy?

Multiagenci
ubezpieczeniowi,
którzy doradzają
swoim klientom
w wyborze produktów ubezpieczeniowych

Zarządzający
zespołami sprzedaży
i budujący strategię
rozwoju biznesu
ubezpieczeniowego
w swoich firmach

Multiagenci, którzy chcą pracować nad swoją marką osobistą
i siłą doradcy ubezpieczeniowego


ZAPISUJĘ SIĘ

Zobacz panele szkoleniowe i agendę:

9:30 – 9:45 Otwarcie Konferencji, Marta Piasecka, Waldemar Poberejko
9:45 – 10:40 Jak nie spełnić chińskiej klątwy? Andrzej Kowerdej
10:40 – 11:00 Nasze zdrowie – czego się boimy? Wojciech Soliński
11:00 – 11:20 Przerwa kawowa
11:20 – 12:20 Pacjent onkologiczny w systemie ochrony zdrowia. Agnieszka Dolna
12:20 – 13:20 Poważne choroby od nowa. Michał Mazurek
13:20 – 14:20 Lunch
14:20 – 15:00 Wyzwania i trendy w underwritingu ubezpieczeń zdrowia, Piotr Gumieniak
15:00 – 15:20 Zdrowa multiagencja z technologią Insly, Piotr Bartos
15:20 – 16:20 Jak oswoić sprzedaż produktów zdrowotnych? Patrycja Mikutaniec
16:20 – 16:40 Przerwa kawowa
16:40 – 17: 40 Twój Everest! Piotr Cieszewski
17:40 – 18:00 Zakończenie konferencji, Marta Piasecka, Waldemar Poberejko

Kup bilet na wybrane spotkanie

Poznaj naszych ekspertów

Agnieszka Dolna

Koordynatorka ds programów pomocowych, Onkofundacja Alivia.

Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując we wszystkich trzech sektorach; instytucie naukowym, Głównym Inspektoracie Sanitarnym, korporacji, gdzie m.in. kierowała fundacją.

Obecnie spełnia się w projektach edukacyjnych przeznaczonych dla pacjentów onkologicznych, realizując misję Onkofundacji Alivia:
„Naszym celem jest walka z rakiem. Działamy, aby zapewnić wszystkim równy dostęp do najlepszej opieki onkologicznej. Bronimy godności chorych na nowotwory złośliwe oraz tworzymy narzędzia, dzięki którym mogą podejmować świadome decyzje dotyczące zdrowia. Dodajemy odwagi!”

Wielbicielka slow-life i swojego domu na wsi. Mama energicznego sześciolatka. 

Piotr Cieszewski

Przez 10 lat dyrektor oddziału w korporacji budowlanej Skanska, w roku 2015 ekspert w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju. Obecnie prowadzi zajęcia z przywództwa i wystąpień publicznych m.in.: na Uczelni Łazarskiego w Warszawie, Politechnice Białostockiej i Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, a także szkoli w firmach i urzędach. Maratończyk, taternik- zdobywca m.in. Mount Everest. Ambasador akcji charytatywnej Szlachetna Paczka i Fundacji Ronalda McDonalda. W 2013 r Piotr Cieszewski wniósł flagę Szlachetnej Paczki na najwyższą górę świata. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. Żonaty, tata dwóch córek :)

Andrzej Kowerdej

Zawodowo od 2006 roku doradca finansowy. Od 2009 łączy pracę doradcy z pracą Koordynatora Działu Ubezpieczeń na Życie i Ubezpieczeń Zdrowotnych w firmie Phinance, która jest największą multiagencją życiową w Polsce. Specjalista od indywidualnych ubezpieczeń na życie. Pochodzi z Łodzi. Rozpoczął studia w Turcji, a skończył w Warszawie. Prywatnie ojciec dwójki dzieci.

Wojciech Soliński

Wojciech Soliński związany jest z polskimi spółkami SIGNAL IDUNA od 2019 roku. Początkowo, jako Manager Sprzedaży, odpowiadał za współpracę z OVB, a od października 2020 roku objął stanowisko Dyrektora Biura Sprzedaży Agencyjnej i wraz z podległym zespołem Managerów Sprzedaży skupia się na rozwoju współpracy z siecią agencyjną. Wcześniej związany był z Ergo Hestią, gdzie koordynował pracę zespołu obsługującego kluczowych partnerów, a także z Generali, jako Dyrektor Oddziału Sieci Wyłącznej. Przez pierwsze 10 lat swojej kariery zawodowej aktywnie działał w Towarzystwach Funduszy Inwestycyjnych.
Wojciech ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Łódzkim.

Piotr Bartos

Piotr Bartos jest dyrektorem generalnym Insly w Polsce, dostawcy technologii dla agentów, OFWCA, brokerów i ubezpieczycieli, która wspiera zarządzanie sprzedażą polis i relacjami z klientami. Nadzoruje również pion rozwiązań dla pośredników w globalnych strukturach Insly. Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej i insurtech zdobywa od 18 lat, wcześniej w Link 4 i AXA, a także jako założyciel porównywarki ubezpieczeń wygodnie.pl. Jest wielbicielem i praktykiem zarządzania firmą i zespołami w metodologii OKR. 

Patrycka Mikutaniec

Dyrektor Departamentu Sprzedaży Indywidualnej i MŚP
Lux Med. Sp. Z o.o.
Ze sprzedażą usług związana jestem już blisko 20 lat, najpierw w Bankowości (CITI Bank), potem brałam udział w projekcie budowania nowego banku, w tym główne zadanie to budowa struktur sprzedażowych w Alior Banku – sprzedaż zdalna.
Od 13 lat pracuję dla Zdrowia czyli w Lux Med. Sp. Z o.o. Moją misją po dołączeniu do firmy było zbudowanie od podstaw struktury sprzedaż do Klienta Indywidualnego przez kanały zdalne – a więc CC i Internet.
Obecnie zarządzam kilkoma Zespołami sprzedażowymi i utrzymaniowymi gdzie realizujemy sprzedaż produktów zdrowotnych do Klienta indywidualnego i MŚP w firmach do 100 pracowników.
Znam „z pierwszej ręki” wszystkie kwestie związane z tym dlaczego zdrowie jest najważniejszym produktem, jak rozpocząć rozmowę o zdrowiu, znam obawy obawami i przede wszystkim aktualne potrzebami zdrowotnymi Polaków.
Sprzedaż „zdrowia” to moja pasja – jestem zawsze na pierwszej linii ze swoimi ludźmi, tak aby na bieżąco widzieć z jakimi obiekcjami najczęściej się spotykają i aby szybko móc na nie odpowiedzieć.
Naszą misją jest pomaganie ludziom w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynienie świata lepszym. A więc robimy to każdego dnia, bo ludzie tego potrzebują

Piotr Gumieniak

Z ubezpieczeniami związany od 8 lat, wcześniej doświadczenie zdobywane w różnych branżach od consultingu do telekomunikacji. W Nationale-Nederlanden odpowiedzialny za wycenę produktów, underwriting zarówno w biznesie indywidualnym jak i grupowym, analitykę komercyjną, systemy motywacyjne i modele wynagradzania sieci sprzedaży oraz raportowanie. Moją pasją są liczby i ich analiza w wymiarze praktycznym, wyciąganie nieoczywistych wniosków i wdrażanie zmian mających istotny wpływ na biznes. Stawia na nieszablonowe rozwiązania. Prywatnie realizuje się w sporcie, jestem zawodnikiem Muay Thai (amatorem) 😊, jeździ rowerem, podróżuje.

Michał Mazurek

Jako regionalny koordynator sprzedaży ubezpieczeń na życie i ubezpieczeń zdrowotnych wdraża ludzi w świat życiówek i codziennie rozwiązuje problemy jakie pojawiają się u ludzi w strukturze. Ale z jego podejściem do produktów zdrowotnych tych problemów było mu mało, więc sam znalazł sobie nowe. Opowie o tym, jak sobie z nimi poradził i jak przekłada się to na jakość pracy doradców w Phinance S.A. i kształtowanie się rynku dookoła nas wszystkich.

Marta Piasecka, Waldemar Poberejko

Twórcy projektu szkoleń „Życie w Multi”, w centrum którego stoisz Ty i Twoja multiagencja. Dzielą się wiedzą i doświadczeniem. Praktycy sprzedaży. Pokazują ścieżki sprzedaży i dają konkretne rozwiązania. Budują siłę Twojego zespołu i firmy na konkurencyjnym rynku. Codziennie, w ramach ubezpieczeń na życie, grup otwartych i ubezpieczeń grupowych doradzają swoim klientom. Zwolennicy szerokiej perspektywy doradztwa w ramach ubezpieczeń na życie i postawienia klienta w centrum uwagi i zainteresowań.

Patroni wydarzenia:

Bilety grupowe (od 10 osób). Pytania?

marta@zyciewmulti.pl

Regulamin Sprzedaży

Polityka prywatności