III Kongres Multiagentów Ubezpieczeniowych
w Polsce

Sprzedaż. Marka osobista. Relacje.

11-12.10.2024 | Warszawa

ZAPRASZAMY CIĘ NA
III KONGRES
MULTIAGENTÓW
UBEZPIECZENIOWYCH!

MIEJSCE INSPIRACJI I POSZERZANIA KOMPETENCJI
W ZAKRESIE SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ

CZAS BUDOWANIA JAKOŚCIOWEGO DORADZTWA
I OGROMNA DAWKA MOTYWACJI

TO SPOTKANIE LUDZI SPRZEDAŻY

TO BEZCENNY NETWORKING, ROZMOWY PRZY KAWIE
I WYMIANA DOŚWIADCZEŃ

WYBIERZ SWÓJ PAKIET I DOŁĄCZ DO WYDARZENIA

PRELEGENCI:

Jacek Walkiewicz​

Psycholog, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. Ceniony za wiedzę merytoryczną i inspirujący , narracyjny, pełen humoru sposób prowadzenia spotkań. Jego wykłady na TEDx umieszczone na YouTube mają ponad 10 milionów odsłon. Autor książek: „Pełna MOC marzeń”, „Rozmyślnik Jacka Walkiewicza”, „Pełna MOC życia” i „Pełna MOC możliwości”.


Adam Kubicki​

Od ponad dwóch dekad zawodowo związany z rynkiem ubezpieczeń majątkowych. Specjalizujący się w analizach rynku ubezpieczeniowego i identyfikacji bieżących trendów oraz potrzeby Agentów i Klientów. Wieloletnia współpraca z zespołami specjalistów z zakresu strategii marketingowych, sprzedaży i rozwoju technologicznego, ukierunkowana na implementację nowych produktów i usług ubezpieczeniowych dostosowanych do zmieniających się oczekiwań Klientów oraz regulacji rynkowych. Praca projektowa z zakresu zarządzania produktem, przy użyciu Agile i Design Thinking.
Od ponad 10 lat specjalizacja w obszarze produktów dedykowanych sektorowi MSP – tworzenie produktów, kalkulatorów, ścieżek sprzedaży, zarządzanie taryfą oraz underwriting.
Redagowanie artykułów w mediach upowszechniających zagadnienia ubezpieczeń dla firm oraz promujące dobre praktyki przy budowaniu i zarządzaniu produktami dedykowanymi dla sektora MSP. Tworzenie materiałów wideo budujących świadomość agentów oraz Klientów poszczególnych branż funkcjonujących na rynku polskim.


Paweł Musiałowski

Trener, manager, przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w
Poznaniu, aktywista naukowy, absolwent Akademii Trenerów Sprzedaży i
Akademii Trenerów. Stypendysta Prezesa Rady Ministrów oraz Ministra
Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Założyciel Fundacji Aksjomat oraz AKSJOMAT
Training Institute, Partner w firmie Phinance S.A. Ekspert Brian Tracy
International. Wieloletni sprzedawca, praktyk, która zbudował i
prowadził z sukcesami własne zespoły sprzedażowe w branży finansowej.
Przeszedł drogę od sprzedawcy do Partnera, po drodze wypracowując
narzędzia i metody, które od lat z powodzeniem wdraża u swoich klientów
jako trener.
Prowadzi szkolenia z tematyki szeroko pojętych umiejętności miękkich,
komunikacji, zarządzania, współpracy międzypokoleniowej, sprzedaży oraz
obsługi klienta dla firm i instytucji (m.in. BBA Transport, BNP Paribas,
Carte Dor, Connecto, Coca-Cola, COTY, T-Mobile, Volkswagen, Eiffage,
Xella Polska, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Iglotex, Pekaes, MPEC, Job
Impulse, Pekae S.A., ING Lease, Nest Bank, Phinance S.A, Fellowes,
Agro-Masz, PIT-RADWAR, Toyota, Techland, Mars Wrigley, Uniwersytet
Ekonomiczny w Poznaniu, SED, Studio Figura, Stora Enso, KAS Urządzenia
Biurowe i wiele innych).
Łączy klasyczne, tradycyjne i profesjonalne podejście do sprzedaży z
nowoczesnymi narzędziami, zweryfikowanymi przez badania, jak i
doświadczenie. Podejście, które proponuje, przetestował najpierw na
sobie, sprzedając do klienta biznesowego jak i indywidualnego. Jego
celem jako trenera jest dostarczyć wartość, którą uczestnicy mogą
wdrożyć w swoje realia biznesowe natychmiast po szkoleniu,
przekształcając poznane zagadnienia w nawyki.
Występował na scenach m.in. z Brianem Tracy, Jackiem Walkiewiczem,
Jakubem B. Bączkiem, Marcinem Prokopem czy Robertem Korzeniowskim.
Przedstawiciel nowej generacji biznesowej – pokolenia Y. W swojej pracy
stawia na profesjonalizm, a jego misją jest inspirować każdego, z kim
współpracuje. Podczas szkoleń skupia się na praktycznym zastosowaniu
zdobytych kompetencji, dostarczając uczestnikom gotowe, sprawdzone
rozwiązania w przystępny i atrakcyjny sposób. Interesuje się matematyką,
psychologią i sprzedażą.

Mirosław Gajdek

Lider zarządzania sprzedażą.
Mówca Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców.
Mentor.
Motocyklista.
Maratończyk.
Miłośnik aktywności i skutecznego działania.
Doskonale zna branżę ubezpieczeniową, bo pracuje w niej od wielu lat.
Realizował projekty
wspierające ludzi sprzedaży dla wielu firm ubezpieczeniowych w Polsce, w
tym Amplico Life,
Nationale-Nederlanden, Allianz, UNIQA, Warta, PZU.
Wierny idei: „to ludzie nadają sens działania innym ludziom”.
Każdego dnia wpływa na duże i małe ludzkie decyzje, realizując role
menedżerską,
mentorską oraz trenera kompetencji sprzedaży i zarządzania sprzedażą.
Pracuje w oparciu o zaufanie, zaangażowanie oraz indywidualną
odpowiedzialność za
rezultaty i budowę skutecznych zespołów sprzedażowych.
Z pasją uczy ludzi słuchać oraz wykorzystania metafory w procesie
sprzedaży.
Twórca strategii sprzedaży w organizacjach i autor wielu projektów
szkoleniowych z zakresu
zarządzania sprzedażą, budowy zespołów sprzedażowych, komunikacji,
skutecznych technik
sprzedaży, wystąpień publicznych.
Stworzył i wdrożył w życie własne metody pracy: ZOZZ, Dx4.
Optymista, człowiek wielu pasji, zaangażowany społecznie.
Propaguje aktywny tryb życia – FB Aktywne Życie 50+, pod hasłem: „Rusz
się dzisiaj, abyś
mógł ruszyć się jutro”.

Martin Lewandowski

Martin, urodzony we Wrocławiu, polski przedsiębiorca. Absolwent Wrocławskiej Akademii Ekonomicznej oraz Sydney Windsor Institute of Commerce. Po powrocie z Australii otrzymał stanowisko Menadżera ds. promocji w warszawskim hotelu Marriott. Od 20 lat właściciel i współzałożyciel federacji KSW (Konfrontacji Sztuk Walki), organizacji promującej walki MMA (Mixed Martial Arts). Federacja w przeciągu tych lat stała się największą organizacją MMA w Europie i jedną z czołowych na świecie. Do tej pory organizacja zorganizowała prawie 100 gal, z których największa – KSW 39: „Colosseum” – przyciągnęła na PGE Stadion Narodowy 57 766 widzów, co sprawiło, że było to drugie pod względem skali wydarzenie w historii światowego MMA. Dotychczas KSW zadebiutowało w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Chorwacji, Czechach, a w 2024 także we Francji. Od 2019 roku pomysłodawca i jeden z założycieli Stowarzyszenia MMA POLSKA, pierwszej w kraju organizacji powołanej do reprezentowania i rozwoju amatorskiego MMA. Jako jedyna polska organizacja, Stowarzyszenie zrzeszone jest w strukturach światowej Federacji – International Mixed Martial Arts Federation (IMMAF) oraz w PKOLu. MMA Polska powołuje oficjalną Kadrę Polski na międzynarodowe zawody i organizuje ogólnopolskie turnieje MMA. Od 2007 roku również współwłaściciel Agencji Marketingowej „My Land”. Prywatnie: pasjonat sportów walki, amator astronomii, muzyki, rzeźby w drewnie i podróży.


Piotr Czublun

Radca prawny z 20-letnim doświadczeniem w obsłudze prawnej sektora
usług finansowych. Zajmuje się kompleksowym doradztwem prawnym dla m.in.
banków, zakładów ubezpieczeń, firm leasingowych, funduszy
inwestycyjnych, funduszy emerytalnych, SKOK, firm pożyczkowych,
pośredników finansowych. ​
Jego doświadczenia zawodowe obejmują m.in. tworzenie i opiniowanie
wzorów umów, doradztwo w zakresie ochrony danych osobowych,
reprezentowanie klientów w postępowaniach przed KNF i UOKiK, sądami
powszechnymi i SOKiK (sprawy o uznanie postanowień wzorca za
niedozwolone oraz sprawy związane ze stosowaniem przez ubezpieczycieli
praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów) oraz przed Prezesem
UOKiK, opiniowanie i tworzenie modeli dystrybucji produktów finansowych.

Rekomendowany w prestiżowych rankingach: Chambers Europe (2015-2022),
Legal 500 EMEA (2018-2022), Ranking Kancelarii Prawniczych dziennika
Rzeczpospolita, w kategorii „Ubezpieczenia” (2018)​ i „Prawo bankowe i
finansowe” (2019).​
Przez kilka lat był członkiem grupy roboczej ds. danych osobowych
Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) oraz członkiem komisji prawnej i komisji
informatycznej PIU. Od 2016 r. jest Członkiem Rady Rozwoju Rynku
Finansowego przy Ministerstwie Finansów.​
Jest redaktorem prowadzącym komentarza do ustawy o działalności
ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej oraz komentarza do nowej ustawy o
dystrybucji ubezpieczeń. Prowadzi liczne szkolenia skierowane przede
wszystkim do podmiotów z branży ubezpieczeniowej, finansowej oraz branży
IT.

Adrianna Kasprzak

Konsultantka i trenerka biznesu, a przede wszystkim praktyczka w
zakresie budowania strategii, sprzedaży, komunikacji, rekrutacji i
rozwoju biznesu.
Swoje doświadczenie zdobywała jako managerka sprzedaży, HR Business
Partnerka i przedsiębiorczyni.
W życiu kieruje się zasadą, że jeden gram praktyki jest lepszy niż tona
teorii, dlatego stawia na uczenie się poprzez doświadczenie i wyciąganie
wniosków.
Twórczyni marki #TheWomanPower, która wspiera kobiety w rozwoju i
motywuje je do działania.

Ewelina Kałużna

Cześć,
nazywam się Ewelina Kałużna!
Jestem agentką ubezpieczeniową, która od dziesięciu lat prowadzi Centrum Ubezpieczeń.
Do jego promocji użyłam już chyba wszystkiego – ulotek, banerów rozwieszonych w całym mieście, audycji w radiu i prasie.
Dziś stwierdzam, że najlepszym narzędziem w sprzedaży ubezpieczeń jest… Facebook.
Początki były trudne.
Przez długie miesiące nie publikowałam nic. Nie chciałam się wystawić na opinię innych osób. Bałam się krytyki i hejtu. Nie wiedziałam co publikować i od czego zacząć.
Jestem na siebie zła, że tak późno zaczęłam.
Teraz z pomysłem prowadzę stronę na Facebooku, dzięki temu co miesiąc zyskuję kilkunastu nowych klientów na ubezpieczenia.
Chcę się z Tobą podzielić moim doświadczeniem i pomysłami.

Jacek Kasperski

Od ponad dwóch dekad zawodowo związany z rynkiem ubezpieczeń majątkowych. Specjalizujący się w analizach rynku ubezpieczeniowego i identyfikacji bieżących trendów oraz potrzeby Agentów i Klientów. Wieloletnia współpraca z zespołami specjalistów z zakresu strategii marketingowych, sprzedaży i rozwoju technologicznego, ukierunkowana na implementację nowych produktów i usług ubezpieczeniowych dostosowanych do zmieniających się oczekiwań Klientów oraz regulacji rynkowych. Praca projektowa z zakresu zarządzania produktem, przy użyciu Agile i Design Thinking.
Od ponad 10 lat specjalizacja w obszarze produktów dedykowanych sektorowi MSP – tworzenie produktów, kalkulatorów, ścieżek sprzedaży, zarządzanie taryfą oraz underwriting.
Redagowanie artykułów w mediach upowszechniających zagadnienia ubezpieczeń dla firm oraz promujące dobre praktyki przy budowaniu i zarządzaniu produktami dedykowanymi dla sektora MSP. Tworzenie materiałów wideo budujących świadomość agentów oraz Klientów poszczególnych branż funkcjonujących na rynku polskim.

KTO NAJPEŁNIEJ SKORZYSTA Z TEJ WIEDZY?

MULTIAGENCI UBEZPIECZENIOWI

którzy doradzają swoim klientom w wyborze produktów ubezpieczeniowych

ZARZĄDZAJĄCY ZESPOŁAMI SPRZEDAŻY

budujący strategię rozwoju biznesu ubezpieczeniowego
w swoich firmach

AGENCI
UBEZPIECZENIOWI

którzy chcą pracować nad swoją marka osobistą
i siłą doradcy ubezpieczeniowego

AGENDA

Piątek 11.10.2024 r.

9:30 rozpoczęcie kongresu
9:45-10:45 Adam Kubicki: Zarządzanie zespołem sprzedaży w multiagencji
ubezpieczeniowej
10:45 – 11:15 przerwa kawowa
11:15 – 12:15 Marcin Dyliński: 5 skutecznych sposobów na sprzedaż ubezpieczeń w 2025
roku
12:15 – 13:00 Piotr Czublun: Agent ubezpieczeniowy w erze cyfrowej- aspekty prawne
13:00 – 14:30 Przerwa obiadowa
14:30- 15:15 Debata Kongresu: Multiagent 3.0, czyli przyszłość już trochę znana…
15:30 – 17:00 WARSZTATY: 1 z 4 PANELI DO WYBORU
17:00 – 17:30 przerwa kawowa
17:30 – 18:20 Michał Mazurek: Wiem co sprzedaję. Jak świadomie doradzać w
ubezpieczeniach na życie?
18:20 – 19:00 Martin Lewandowski: Pionierska budowa dyscypliny sportowej: z hotelowej restauracji do pełnego Stadionu Narodowego – historia KSW – największej federacji MMA w Europie 20:00 Kolacja, koncert standardów jazzowych i wieczorny networking…

Sobota 12.10.2024 r.

9:30- 11:00 – WARSZTATY: 1 z 4 PANELI DO WYBORU
11:00- 11:20 – przerwa kawowa
11:20 – 12:00 Paweł Musiałowski: Nowa generacja klienta. Pokolenie Z na rynku
ubezpieczeniowym
12:00 – 12:45 Prof dr hab. Jacek Lisowski: Dlaczego sprzedaż ubezpieczeń nie istnieje bez
świata nauki?
12:45- 13:00 przerwa kawowa
13:00 – 14:00 Jacek Walkiewicz: Pełna MOC możliwości
14:00 zakończenie kongresu

PARTNERZY PLATYNOWI

NN_1021
insly_main
CUK_Logo_v1_do Internetu_jpg
compensa
ASF PREMIUM logo

PARTNERZY WYDARZENIA

phinance-logo-color (1) (1)
Logo_CTU_24_kwadrat
logo_200x200
logo SI
Logo InterRisk bez tła
LHI_logo_RGB_horizontal_version_positive
katedra
G_C_CMYK_POS
DOBRY AGENT logo
cmyk-pion.cdr
_LOGO_Zycie_w_Multi

KUP BILET NA KONGRES

PAKIET BASIC

  • udział w konferencji
  • przerwy kawowe
  • lunch
  • udział w wydarzeniach towarzyszących
  • networking
  • uroczysta kolacja
  • wieczorne przyjęcie

KUPUJĘ PAKIET BASIC

PAKIET GOLD

  • udział w konferencji
  • przerwy kawowe
  • lunch
  • udział w wydarzeniach towarzyszących
  • networking
  • uroczysta kolacja
  • wieczorne przyjęcie
  • nocleg

KUPUJĘ PAKIET GOLD

TAK BYŁO!

KONTAKT I PYTANIA
MARTA@ZYCIEWMULTI.PL

REGULAMIN KONGRESU (kliknij, aby pobrać)