III Kongres Multiagentów Ubezpieczeniowych
w Polsce
Sprzedaż. Marka osobista. Relacje.
11-12.10.2024 | Warszawa
ZAPRASZAMY CIĘ NA
III KONGRES
MULTIAGENTÓW
UBEZPIECZENIOWYCH!
MIEJSCE INSPIRACJI I POSZERZANIA KOMPETENCJI
W ZAKRESIE SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ
CZAS BUDOWANIA JAKOŚCIOWEGO DORADZTWA
I OGROMNA DAWKA MOTYWACJI
TO SPOTKANIE LUDZI SPRZEDAŻY
TO BEZCENNY NETWORKING, ROZMOWY PRZY KAWIE
I WYMIANA DOŚWIADCZEŃ
WYBIERZ SWÓJ PAKIET I DOŁĄCZ DO WYDARZENIA
PRELEGENCI:
Psycholog, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. Ceniony za wiedzę merytoryczną i inspirujący , narracyjny, pełen humoru sposób prowadzenia spotkań. Jego wykłady na TEDx umieszczone na YouTube mają ponad 10 milionów odsłon. Autor książek: „Pełna MOC marzeń”, „Rozmyślnik Jacka Walkiewicza”, „Pełna MOC życia” i „Pełna MOC możliwości”.
Od ponad dwóch dekad zawodowo związany z rynkiem ubezpieczeń majątkowych. Specjalizujący się w analizach rynku ubezpieczeniowego i identyfikacji bieżących trendów oraz potrzeby Agentów i Klientów. Wieloletnia współpraca z zespołami specjalistów z zakresu strategii marketingowych, sprzedaży i rozwoju technologicznego, ukierunkowana na implementację nowych produktów i usług ubezpieczeniowych dostosowanych do zmieniających się oczekiwań Klientów oraz regulacji rynkowych. Praca projektowa z zakresu zarządzania produktem, przy użyciu Agile i Design Thinking.
Od ponad 10 lat specjalizacja w obszarze produktów dedykowanych sektorowi MSP – tworzenie produktów, kalkulatorów, ścieżek sprzedaży, zarządzanie taryfą oraz underwriting.
Redagowanie artykułów w mediach upowszechniających zagadnienia ubezpieczeń dla firm oraz promujące dobre praktyki przy budowaniu i zarządzaniu produktami dedykowanymi dla sektora MSP. Tworzenie materiałów wideo budujących świadomość agentów oraz Klientów poszczególnych branż funkcjonujących na rynku polskim.
Trener, manager, przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w
Poznaniu, aktywista naukowy, absolwent Akademii Trenerów Sprzedaży i
Akademii Trenerów. Stypendysta Prezesa Rady Ministrów oraz Ministra
Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Założyciel Fundacji Aksjomat oraz AKSJOMAT
Training Institute, Partner w firmie Phinance S.A. Ekspert Brian Tracy
International. Wieloletni sprzedawca, praktyk, która zbudował i
prowadził z sukcesami własne zespoły sprzedażowe w branży finansowej.
Przeszedł drogę od sprzedawcy do Partnera, po drodze wypracowując
narzędzia i metody, które od lat z powodzeniem wdraża u swoich klientów
jako trener.
Prowadzi szkolenia z tematyki szeroko pojętych umiejętności miękkich,
komunikacji, zarządzania, współpracy międzypokoleniowej, sprzedaży oraz
obsługi klienta dla firm i instytucji (m.in. BBA Transport, BNP Paribas,
Carte Dor, Connecto, Coca-Cola, COTY, T-Mobile, Volkswagen, Eiffage,
Xella Polska, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Iglotex, Pekaes, MPEC, Job
Impulse, Pekae S.A., ING Lease, Nest Bank, Phinance S.A, Fellowes,
Agro-Masz, PIT-RADWAR, Toyota, Techland, Mars Wrigley, Uniwersytet
Ekonomiczny w Poznaniu, SED, Studio Figura, Stora Enso, KAS Urządzenia
Biurowe i wiele innych).
Łączy klasyczne, tradycyjne i profesjonalne podejście do sprzedaży z
nowoczesnymi narzędziami, zweryfikowanymi przez badania, jak i
doświadczenie. Podejście, które proponuje, przetestował najpierw na
sobie, sprzedając do klienta biznesowego jak i indywidualnego. Jego
celem jako trenera jest dostarczyć wartość, którą uczestnicy mogą
wdrożyć w swoje realia biznesowe natychmiast po szkoleniu,
przekształcając poznane zagadnienia w nawyki.
Występował na scenach m.in. z Brianem Tracy, Jackiem Walkiewiczem,
Jakubem B. Bączkiem, Marcinem Prokopem czy Robertem Korzeniowskim.
Przedstawiciel nowej generacji biznesowej – pokolenia Y. W swojej pracy
stawia na profesjonalizm, a jego misją jest inspirować każdego, z kim
współpracuje. Podczas szkoleń skupia się na praktycznym zastosowaniu
zdobytych kompetencji, dostarczając uczestnikom gotowe, sprawdzone
rozwiązania w przystępny i atrakcyjny sposób. Interesuje się matematyką,
psychologią i sprzedażą.
Lider zarządzania sprzedażą.
Mówca Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców.
Mentor.
Motocyklista.
Maratończyk.
Miłośnik aktywności i skutecznego działania.
Doskonale zna branżę ubezpieczeniową, bo pracuje w niej od wielu lat.
Realizował projekty
wspierające ludzi sprzedaży dla wielu firm ubezpieczeniowych w Polsce, w
tym Amplico Life,
Nationale-Nederlanden, Allianz, UNIQA, Warta, PZU.
Wierny idei: „to ludzie nadają sens działania innym ludziom”.
Każdego dnia wpływa na duże i małe ludzkie decyzje, realizując role
menedżerską,
mentorską oraz trenera kompetencji sprzedaży i zarządzania sprzedażą.
Pracuje w oparciu o zaufanie, zaangażowanie oraz indywidualną
odpowiedzialność za
rezultaty i budowę skutecznych zespołów sprzedażowych.
Z pasją uczy ludzi słuchać oraz wykorzystania metafory w procesie
sprzedaży.
Twórca strategii sprzedaży w organizacjach i autor wielu projektów
szkoleniowych z zakresu
zarządzania sprzedażą, budowy zespołów sprzedażowych, komunikacji,
skutecznych technik
sprzedaży, wystąpień publicznych.
Stworzył i wdrożył w życie własne metody pracy: ZOZZ, Dx4.
Optymista, człowiek wielu pasji, zaangażowany społecznie.
Propaguje aktywny tryb życia – FB Aktywne Życie 50+, pod hasłem: „Rusz
się dzisiaj, abyś
mógł ruszyć się jutro”.
Martin, urodzony we Wrocławiu, polski przedsiębiorca. Absolwent Wrocławskiej Akademii Ekonomicznej oraz Sydney Windsor Institute of Commerce. Po powrocie z Australii otrzymał stanowisko Menadżera ds. promocji w warszawskim hotelu Marriott. Od 20 lat właściciel i współzałożyciel federacji KSW (Konfrontacji Sztuk Walki), organizacji promującej walki MMA (Mixed Martial Arts). Federacja w przeciągu tych lat stała się największą organizacją MMA w Europie i jedną z czołowych na świecie. Do tej pory organizacja zorganizowała prawie 100 gal, z których największa – KSW 39: „Colosseum” – przyciągnęła na PGE Stadion Narodowy 57 766 widzów, co sprawiło, że było to drugie pod względem skali wydarzenie w historii światowego MMA. Dotychczas KSW zadebiutowało w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Chorwacji, Czechach, a w 2024 także we Francji. Od 2019 roku pomysłodawca i jeden z założycieli Stowarzyszenia MMA POLSKA, pierwszej w kraju organizacji powołanej do reprezentowania i rozwoju amatorskiego MMA. Jako jedyna polska organizacja, Stowarzyszenie zrzeszone jest w strukturach światowej Federacji – International Mixed Martial Arts Federation (IMMAF) oraz w PKOLu. MMA Polska powołuje oficjalną Kadrę Polski na międzynarodowe zawody i organizuje ogólnopolskie turnieje MMA. Od 2007 roku również współwłaściciel Agencji Marketingowej „My Land”. Prywatnie: pasjonat sportów walki, amator astronomii, muzyki, rzeźby w drewnie i podróży.
Radca prawny z 20-letnim doświadczeniem w obsłudze prawnej sektora
usług finansowych. Zajmuje się kompleksowym doradztwem prawnym dla m.in.
banków, zakładów ubezpieczeń, firm leasingowych, funduszy
inwestycyjnych, funduszy emerytalnych, SKOK, firm pożyczkowych,
pośredników finansowych.
Jego doświadczenia zawodowe obejmują m.in. tworzenie i opiniowanie
wzorów umów, doradztwo w zakresie ochrony danych osobowych,
reprezentowanie klientów w postępowaniach przed KNF i UOKiK, sądami
powszechnymi i SOKiK (sprawy o uznanie postanowień wzorca za
niedozwolone oraz sprawy związane ze stosowaniem przez ubezpieczycieli
praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów) oraz przed Prezesem
UOKiK, opiniowanie i tworzenie modeli dystrybucji produktów finansowych.
Rekomendowany w prestiżowych rankingach: Chambers Europe (2015-2022),
Legal 500 EMEA (2018-2022), Ranking Kancelarii Prawniczych dziennika
Rzeczpospolita, w kategorii „Ubezpieczenia” (2018) i „Prawo bankowe i
finansowe” (2019).
Przez kilka lat był członkiem grupy roboczej ds. danych osobowych
Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) oraz członkiem komisji prawnej i komisji
informatycznej PIU. Od 2016 r. jest Członkiem Rady Rozwoju Rynku
Finansowego przy Ministerstwie Finansów.
Jest redaktorem prowadzącym komentarza do ustawy o działalności
ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej oraz komentarza do nowej ustawy o
dystrybucji ubezpieczeń. Prowadzi liczne szkolenia skierowane przede
wszystkim do podmiotów z branży ubezpieczeniowej, finansowej oraz branży
IT.
Konsultantka i trenerka biznesu, a przede wszystkim praktyczka w
zakresie budowania strategii, sprzedaży, komunikacji, rekrutacji i
rozwoju biznesu.
Swoje doświadczenie zdobywała jako managerka sprzedaży, HR Business
Partnerka i przedsiębiorczyni.
W życiu kieruje się zasadą, że jeden gram praktyki jest lepszy niż tona
teorii, dlatego stawia na uczenie się poprzez doświadczenie i wyciąganie
wniosków.
Twórczyni marki #TheWomanPower, która wspiera kobiety w rozwoju i
motywuje je do działania.
Cześć,
nazywam się Ewelina Kałużna!
Jestem agentką ubezpieczeniową, która od dziesięciu lat prowadzi Centrum Ubezpieczeń.
Do jego promocji użyłam już chyba wszystkiego – ulotek, banerów rozwieszonych w całym mieście, audycji w radiu i prasie.
Dziś stwierdzam, że najlepszym narzędziem w sprzedaży ubezpieczeń jest… Facebook.
Początki były trudne.
Przez długie miesiące nie publikowałam nic. Nie chciałam się wystawić na opinię innych osób. Bałam się krytyki i hejtu. Nie wiedziałam co publikować i od czego zacząć.
Jestem na siebie zła, że tak późno zaczęłam.
Teraz z pomysłem prowadzę stronę na Facebooku, dzięki temu co miesiąc zyskuję kilkunastu nowych klientów na ubezpieczenia.
Chcę się z Tobą podzielić moim doświadczeniem i pomysłami.
Od ponad dwóch dekad zawodowo związany z rynkiem ubezpieczeń majątkowych. Specjalizujący się w analizach rynku ubezpieczeniowego i identyfikacji bieżących trendów oraz potrzeby Agentów i Klientów. Wieloletnia współpraca z zespołami specjalistów z zakresu strategii marketingowych, sprzedaży i rozwoju technologicznego, ukierunkowana na implementację nowych produktów i usług ubezpieczeniowych dostosowanych do zmieniających się oczekiwań Klientów oraz regulacji rynkowych. Praca projektowa z zakresu zarządzania produktem, przy użyciu Agile i Design Thinking.
Od ponad 10 lat specjalizacja w obszarze produktów dedykowanych sektorowi MSP – tworzenie produktów, kalkulatorów, ścieżek sprzedaży, zarządzanie taryfą oraz underwriting.
Redagowanie artykułów w mediach upowszechniających zagadnienia ubezpieczeń dla firm oraz promujące dobre praktyki przy budowaniu i zarządzaniu produktami dedykowanymi dla sektora MSP. Tworzenie materiałów wideo budujących świadomość agentów oraz Klientów poszczególnych branż funkcjonujących na rynku polskim.
KTO NAJPEŁNIEJ SKORZYSTA Z TEJ WIEDZY?
MULTIAGENCI UBEZPIECZENIOWI
którzy doradzają swoim klientom w wyborze produktów ubezpieczeniowych
ZARZĄDZAJĄCY ZESPOŁAMI SPRZEDAŻY
budujący strategię rozwoju biznesu ubezpieczeniowego
w swoich firmach
AGENCI
UBEZPIECZENIOWI
którzy chcą pracować nad swoją marka osobistą
i siłą doradcy ubezpieczeniowego
AGENDA
Piątek 11.10.2024 r.
9:30 rozpoczęcie kongresu
9:45-10:45 Adam Kubicki: Zarządzanie zespołem sprzedaży w multiagencji
ubezpieczeniowej
10:45 – 11:15 przerwa kawowa
11:15 – 12:15 Marcin Dyliński: 5 skutecznych sposobów na sprzedaż ubezpieczeń w 2025
roku
12:15 – 13:00 Piotr Czublun: Agent ubezpieczeniowy w erze cyfrowej- aspekty prawne
13:00 – 14:30 Przerwa obiadowa
14:30- 15:15 Debata Kongresu: Multiagent 3.0, czyli przyszłość już trochę znana…
15:30 – 17:00 WARSZTATY: 1 z 4 PANELI DO WYBORU
17:00 – 17:30 przerwa kawowa
17:30 – 18:20 Michał Mazurek: Wiem co sprzedaję. Jak świadomie doradzać w
ubezpieczeniach na życie?
18:20 – 19:00 Martin Lewandowski: Pionierska budowa dyscypliny sportowej: z hotelowej restauracji do pełnego Stadionu Narodowego – historia KSW – największej federacji MMA w Europie 20:00 Kolacja, koncert standardów jazzowych i wieczorny networking…
Sobota 12.10.2024 r.
9:30- 11:00 – WARSZTATY: 1 z 4 PANELI DO WYBORU
11:00- 11:20 – przerwa kawowa
11:20 – 12:00 Paweł Musiałowski: Nowa generacja klienta. Pokolenie Z na rynku
ubezpieczeniowym
12:00 – 12:45 Prof dr hab. Jacek Lisowski: Dlaczego sprzedaż ubezpieczeń nie istnieje bez
świata nauki?
12:45- 13:00 przerwa kawowa
13:00 – 14:00 Jacek Walkiewicz: Pełna MOC możliwości
14:00 zakończenie kongresu
PARTNERZY PLATYNOWI
PARTNERZY WYDARZENIA
KUP BILET NA KONGRES
PAKIET BASIC
- udział w konferencji
- przerwy kawowe
- lunch
- udział w wydarzeniach towarzyszących
- networking
- uroczysta kolacja
- wieczorne przyjęcie
KUPUJĘ PAKIET BASIC
PAKIET GOLD
- udział w konferencji
- przerwy kawowe
- lunch
- udział w wydarzeniach towarzyszących
- networking
- uroczysta kolacja
- wieczorne przyjęcie
- nocleg
KUPUJĘ PAKIET GOLD
TAK BYŁO!
KONTAKT I PYTANIA
MARTA@ZYCIEWMULTI.PL
REGULAMIN KONGRESU (kliknij, aby pobrać)