III Kongres Multiagentów Ubezpieczeniowych w Polsce!

Sprzedaż
Marka osobista
Relacje

11-12.10.2024 | Warszawa
HOTEL BOSS | Żwanowiecka 20

ZAPRASZAMY CIĘ NA
III KONGRES
MULTIAGENTÓW
UBEZPIECZENIOWYCH

To miejsce inspiracji i poszerzania kompetencji w zakresie sprzedaży ubezpieczeń

To czas budowania jakościowego doradztwa i ogromna dawka motywacji

To spotkanie ludzi sprzedaży

To bezcenny networking, rozmowy przy kawie i wymiana doświadczeń

AGENDA KONGRESU

Piątek 11.10.2024 r.

09:30 Rozpoczęcie Kongresu
09:45 – 10:45 Adam Kubicki: Zarządzanie zespołem sprzedaży w multiagencji ubezpieczeniowej
10:45 – 11:15 przerwa kawowa
11:15 – 12:15 Marcin Dyliński: 5 skutecznych sposobów na sprzedaż ubezpieczeń w 2025 roku
12:15 – 13:00 Piotr Czublun: Agent ubezpieczeniowy w erze cyfrowej- aspekty prawne
13:00 – 14:30 Przerwa obiadowa
14:30 – 15:15 Debata Kongresu prowadzona przez Aleksandrę Wysocką z Gazety Ubezpieczeniowej  pt. „Multiagent 3.0, czyli przyszłość już trochę znana”
15:30 – 17:00 WARSZTATY: 1 z 4 PANELI DO WYBORU
17:00 – 17:30 przerwa kawowa
17:30 – 18:20 Michał Mazurek: Wiem co sprzedaję. Jak świadomie doradzać w ubezpieczeniach na życie?
18:20 – 19:00 Martin Lewandowski: Pionierska budowa dyscypliny sportowej: z hotelowej restauracji do pełnego Stadionu Narodowego – historia KSW – największej Federacji MMA w Europie
20:00 Kolacja, koncert standardów jazzowych i wieczorny networking

AGENDA KONGRESU

Sobota 12.10.2024 r.

09:30 – 11:00 – WARSZTATY: 1 z 4 PANELI DO WYBORU
11:00 – 11:20 – przerwa kawowa
11:20 – 12:00 Paweł Musiałowski: Nowa generacja klienta. Pokolenie Z na rynku ubezpieczeniowym
12:00 – 12:45 Prelekcja naukowa Kongresu, prof. dr hab. Jacek Lisowski, „Wyzwania stojące przed rynkiem ubezpieczeniowym”
12:45 – 13:00 przerwa kawowa
13:00 – 14:00 Jacek Walkiewicz: Pełna MOC w czasach zmian
14:00 Zakończenie Kongresu

WARSZTATY KONGRESU

Piątek 11.10.2024 r.

EWELINA KAŁUŻNA: Jak przygotować 30 gotowych treści na media społecznościowe przy użyciu sztucznej inteligencji?

WARSZTATY KONGRESU

Sobota 12.10.2024 r.

RAZEM W MEDIACH: Strategie publikacji, które sprzedają
DR HAB. KRZYSZTOF ŁYSKAWA: Ubezpieczenia rolne bliżej
ANDRZEJ KOWERDEJ, MICHAŁ SIEMION, MICHAŁ PIESTRZYŃSKI: Sprzedaż, Sprzedaż, Sprzedaż!
MARIUSZ EKWIŃSKI: Storytelling w ubezpieczeniach

PAMIĘTAJ, ABY PO ZAKUPIE BILETU ZAPISAĆ SIĘ NA WYBRANY WARSZTAT. SZCZEGÓŁY NA BILECIE KONGRESU. LICZBA MIEJSC NA WARSZTATY JEST OGRANICZONA. DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ.

PRELEGENCI I TRENERZY KONGRESU:

Psycholog, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. Ceniony za wiedzę merytoryczną i inspirujący , narracyjny, pełen humoru sposób prowadzenia spotkań. Jego wykłady na TEDx umieszczone na YouTube mają ponad 10 milionów odsłon. Autor książek: „Pełna MOC marzeń”, „Rozmyślnik Jacka Walkiewicza”, „Pełna MOC życia” i „Pełna MOC możliwości”.

Przez wiele lat byłem agentem i menadżerem zespołu w firmie ubezpieczeniowej, przez cały okres współpracy przynależałem do „Klubu Lidera” zrzeszającego najlepiej sprzedających w firmie. Od września 2000 r. prowadzę szkolenia i doradztwo dla menadżerów sprzedaży, agentów i doradców klientów. Posiadam międzynarodowy certyfikat International Coach ICC. W branży finansowo-ubezpieczeniowej przeprowadziłem ponad 12.500 godzin programów szkoleniowo-coachingowych z zakresu sprzedaży produktów ubezpieczeniowych i zarządzania siecią agentów. Jestem autorem wielu artykułów dotyczących branży ubezpieczeniowej i finansowej, książek: „Jak Ugryźć Klienta Biznesowego” i „Bądź Liderem Albo Odejdź”, redaguję rubrykę szkoleń i rozwoju w Dzienniku Ubezpieczeniowym, regularnie piszę artykuły do Gazety Ubezpieczeniowej. Prowadzę pierwszy w Polsce blog edukacyjny dla branży ubezpieczeniowej – BiznesUbezpieczeniowy.pl. Jestem twórcą platformy kursów online – Instytutu Sprzedaży Ubezpieczeń.

Trener, manager, przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, aktywista naukowy, absolwent Akademii Trenerów Sprzedaży i Akademii Trenerów. Stypendysta Prezesa Rady Ministrów oraz Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Założyciel Fundacji Aksjomat oraz AKSJOMAT Training Institute, Partner w firmie Phinance S.A. Ekspert Brian Tracy International. Wieloletni sprzedawca, praktyk, która zbudował i prowadził z sukcesami własne zespoły sprzedażowe w branży finansowej. Przeszedł drogę od sprzedawcy do Partnera, po drodze wypracowując narzędzia i metody, które od lat z powodzeniem wdraża u swoich klientów jako trener. Prowadzi szkolenia z tematyki szeroko pojętych umiejętności miękkich, komunikacji, zarządzania, współpracy międzypokoleniowej, sprzedaży oraz obsługi klienta dla firm i instytucji (m.in. BBA Transport, BNP Paribas, Carte Dor, Connecto, Coca-Cola, COTY, T-Mobile, Volkswagen, Eiffage, Xella Polska, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Iglotex, Pekaes, MPEC, Job Impulse, Pekae S.A., ING Lease, Nest Bank, Phinance S.A, Fellowes, Agro-Masz, PIT-RADWAR, Toyota, Techland, Mars Wrigley, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, SED, Studio Figura, Stora Enso, KAS Urządzenia Biurowe i wiele innych). Łączy klasyczne, tradycyjne i profesjonalne podejście do sprzedaży z nowoczesnymi narzędziami, zweryfikowanymi przez badania, jak i doświadczenie. Podejście, które proponuje, przetestował najpierw na sobie, sprzedając do klienta biznesowego jak i indywidualnego. Jego celem jako trenera jest dostarczyć wartość, którą uczestnicy mogą wdrożyć w swoje realia biznesowe natychmiast po szkoleniu, przekształcając poznane zagadnienia w nawyki. Występował na scenach m.in. z Brianem Tracy, Jackiem Walkiewiczem, Jakubem B. Bączkiem, Marcinem Prokopem czy Robertem Korzeniowskim. Przedstawiciel nowej generacji biznesowej – pokolenia Y. W swojej pracy stawia na profesjonalizm, a jego misją jest inspirować każdego, z kim współpracuje. Podczas szkoleń skupia się na praktycznym zastosowaniu zdobytych kompetencji, dostarczając uczestnikom gotowe, sprawdzone rozwiązania w przystępny i atrakcyjny sposób. Interesuje się matematyką, psychologią i sprzedażą.

Lider zarządzania sprzedażą. Mówca Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. Mentor. Motocyklista. Maratończyk. Miłośnik aktywności i skutecznego działania. Doskonale zna branżę ubezpieczeniową, bo pracuje w niej od wielu lat. Realizował projekty wspierające ludzi sprzedaży dla wielu firm ubezpieczeniowych w Polsce, w tym Amplico Life, Nationale-Nederlanden, Allianz, UNIQA, Warta, PZU. Wierny idei: „to ludzie nadają sens działania innym ludziom”. Każdego dnia wpływa na duże i małe ludzkie decyzje, realizując role menedżerską, mentorską oraz trenera kompetencji sprzedaży i zarządzania sprzedażą. Pracuje w oparciu o zaufanie, zaangażowanie oraz indywidualną odpowiedzialność za rezultaty i budowę skutecznych zespołów sprzedażowych. Z pasją uczy ludzi słuchać oraz wykorzystania metafory w procesie sprzedaży. Twórca strategii sprzedaży w organizacjach i autor wielu projektów szkoleniowych z zakresu zarządzania sprzedażą, budowy zespołów sprzedażowych, komunikacji, skutecznych technik sprzedaży, wystąpień publicznych. Stworzył i wdrożył w życie własne metody pracy: ZOZZ, Dx4. Optymista, człowiek wielu pasji, zaangażowany społecznie. Propaguje aktywny tryb życia – FB Aktywne Życie 50+, pod hasłem: „Rusz się dzisiaj, abyś mógł ruszyć się jutro”.

Od ponad dwóch dekad zawodowo związany z rynkiem ubezpieczeń majątkowych. Specjalizujący się w analizach rynku ubezpieczeniowego i identyfikacji bieżących trendów oraz potrzeby Agentów i Klientów. Wieloletnia współpraca z zespołami specjalistów z zakresu strategii marketingowych, sprzedaży i rozwoju technologicznego, ukierunkowana na implementację nowych produktów i usług ubezpieczeniowych dostosowanych do zmieniających się oczekiwań Klientów oraz regulacji rynkowych. Praca projektowa z zakresu zarządzania produktem, przy użyciu Agile i Design Thinking. Od ponad 10 lat specjalizacja w obszarze produktów dedykowanych sektorowi MSP – tworzenie produktów, kalkulatorów, ścieżek sprzedaży, zarządzanie taryfą oraz underwriting. Redagowanie artykułów w mediach upowszechniających zagadnienia ubezpieczeń dla firm oraz promujące dobre praktyki przy budowaniu i zarządzaniu produktami dedykowanymi dla sektora MSP. Tworzenie materiałów wideo budujących świadomość agentów oraz Klientów poszczególnych branż funkcjonujących na rynku polskim.

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Od 13 lat Doradca Finansowy a od 7 lat Regionalny Koordynator Działu Ubezpieczeń na Życie i Ubezpieczeń Zdrowotnych w Phinance S.A. Konsultant branży ubezpieczeniowej. Twórca narzędzi wspomagających pracę sprzedawców ubezpieczeń na życie. Propagator jakościowego podejścia do doradztwa w zakresie zabezpieczania życia i zdrowia.

Od 13 lat związany z branżą finansową. Certyfikowany Trener Biznesu oraz praktyk specjalizujący się w sprzedaży ubezpieczeń na życie oraz długoterminowych produktów oszczędnościowych. Doświadczenie zdobył współpracując m.in. z ING Bank Śląski, Nest Bank, TZ SKOK, ERGO Hestia, TU Europa, Phinance S.A. Obecnie pełni rolę Dyrektora Regionu ds. Rozwoju Sieci Zewnętrznych w Nationale-Nederlanden. Podczas szkoleń pokazuje jak wykorzystać różne metody sprzedażowe, aby skutecznie poznać potrzeby klientów oraz odpowiednio ich zabezpieczyć.

Dr hab. Krzysztof Łyskawa jest adiunktem w Katedrze Ubezpieczeń Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od początku pracy na Uniwersytecie Ekonomicznym wykładał różne przedmioty, ale większość z nich koncentruje się na technicznym wymiarze funkcjonowania zakładów ubezpieczeń i samych umów ubezpieczeniowych: polski rynek ubezpieczeń, ubezpieczeń na życie, underwriting w ubezpieczeniach majątkowych, reasekuracja, ubezpieczenia w rolnictwie, ubezpieczenia wzajemne, likwidacja szkód i zarządzanie ryzykiem. Od 1998 roku pracuje na rynku ubezpieczeń, w firmach brokerskich. Zajmuje się przygotowaniem i serwisem programów ubezpieczeniowych dla następujących gałęzi przemysłu: produkcji, usług, rolnictwa i medycyny. W wielu przypadkach jest zobowiązany do uczestnictwa w skomplikowanych procesach ubezpieczeniowych w zakresie underwritingu, likwidacji szkód czy działań procesowych. Pracował m.in. jako dyrektor Biura Ubezpieczeń Rolnych oraz wicedyrektor oddziału Mentor w Poznaniu. W latach 2011-2022 był prezesem Mentor Re. Przez wiele lat był czynnym członkiem komisji ubezpieczeń majątkowych Polskiej Izby Ubezpieczeń (podkomisja ds. ubezpieczeń w rolnictwie). Był członkiem zespołów (w wielu przypadkach liderem), które przygotowywały szereg opracowań i działań wdrożeniowych dla sektora ubezpieczeniowego. Jest autorem ponad 100 prac w dziedzinie ubezpieczeń, współautorem podręczników akademickich oraz książek i artykułów z zakresu ubezpieczeń rolnych i zarządzania zakładami ubezpieczeń. Pracował aktywnie przy realizacji projektów naukowych z zakresu ubezpieczeń rolnych w Polsce i we Włoszech. Jest również członkiem Zespołu ds. Ubezpieczeń Upraw funkcjonującego przy ministrze rolnictwa i rozwoju wsi, ekspertem Krajowej Rady Izb Rolniczych w zakresie ubezpieczeń w rolnictwie, reprezentantem polskich rolników w Komitecie Copa Cogeca (Zespół ds. Ubezpieczeń i Zarządzania Ryzykiem).

Zawodowo od ponad 20 lat związany z rynkiem finansowym. Dokładnie 10 lat tematu dostałem zadanie rozwoju kompetencji i oferty produktowej w segmencie ubezpieczeń na życie. Mniej niż dekadę zajęło wprowadzenie Phinance na pozycję lidera wśród multiagencji w tym sektorze. Wraz ze zespołem wspieramy w realizacji misji dostarczenia najlepszych produktów i rozwiązań dla naszych Klientów. Górnolotne to słowa, ale zachęcam do działania w ramach naszych strategii i schematów. Z chęcią pomożemy w ich wdrożeniu. Prywatnie zamieniłbym czas spędzony w pracy na granie w karty i zbieranie grzybów, ale graczy coraz mniej, a na grzyby jest bardzo krótki sezon.

Martin, urodzony we Wrocławiu, polski przedsiębiorca. Absolwent Wrocławskiej Akademii Ekonomicznej oraz Sydney Windsor Institute of Commerce. Po powrocie z Australii otrzymał stanowisko Menadżera ds. promocji w warszawskim hotelu Marriott. Od 20 lat właściciel i współzałożyciel federacji KSW (Konfrontacji Sztuk Walki), organizacji promującej walki MMA (Mixed Martial Arts). Federacja w przeciągu tych lat stała się największą organizacją MMA w Europie i jedną z czołowych na świecie. Do tej pory organizacja zorganizowała prawie 100 gal, z których największa – KSW 39: „Colosseum” – przyciągnęła na PGE Stadion Narodowy 57 766 widzów, co sprawiło, że było to drugie pod względem skali wydarzenie w historii światowego MMA. Dotychczas KSW zadebiutowało w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Chorwacji, Czechach, a w 2024 także we Francji. Od 2019 roku pomysłodawca i jeden z założycieli Stowarzyszenia MMA POLSKA, pierwszej w kraju organizacji powołanej do reprezentowania i rozwoju amatorskiego MMA. Jako jedyna polska organizacja, Stowarzyszenie zrzeszone jest w strukturach światowej Federacji – International Mixed Martial Arts Federation (IMMAF) oraz w PKOLu. MMA Polska powołuje oficjalną Kadrę Polski na międzynarodowe zawody i organizuje ogólnopolskie turnieje MMA. Od 2007 roku również współwłaściciel Agencji Marketingowej „My Land”. Prywatnie: pasjonat sportów walki, amator astronomii, muzyki, rzeźby w drewnie i podróży.

Radca prawny z 20-letnim doświadczeniem w obsłudze prawnej sektora usług finansowych. Zajmuje się kompleksowym doradztwem prawnym dla m.in. banków, zakładów ubezpieczeń, firm leasingowych, funduszy inwestycyjnych, funduszy emerytalnych, SKOK, firm pożyczkowych, pośredników finansowych. ​ Jego doświadczenia zawodowe obejmują m.in. tworzenie i opiniowanie wzorów umów, doradztwo w zakresie ochrony danych osobowych, reprezentowanie klientów w postępowaniach przed KNF i UOKiK, sądami powszechnymi i SOKiK (sprawy o uznanie postanowień wzorca za niedozwolone oraz sprawy związane ze stosowaniem przez ubezpieczycieli praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów) oraz przed Prezesem UOKiK, opiniowanie i tworzenie modeli dystrybucji produktów finansowych. ​ Rekomendowany w prestiżowych rankingach: Chambers Europe (2015-2022), Legal 500 EMEA (2018-2022), Ranking Kancelarii Prawniczych dziennika Rzeczpospolita, w kategorii „Ubezpieczenia” (2018)​ i „Prawo bankowe i finansowe” (2019).​ Przez kilka lat był członkiem grupy roboczej ds. danych osobowych Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) oraz członkiem komisji prawnej i komisji informatycznej PIU. Od 2016 r. jest Członkiem Rady Rozwoju Rynku Finansowego przy Ministerstwie Finansów.​ Jest redaktorem prowadzącym komentarza do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej oraz komentarza do nowej ustawy o dystrybucji ubezpieczeń. Prowadzi liczne szkolenia skierowane przede wszystkim do podmiotów z branży ubezpieczeniowej, finansowej oraz branży IT.

Konsultantka i trenerka biznesu, a przede wszystkim praktyczka w zakresie budowania strategii, sprzedaży, komunikacji, rekrutacji i rozwoju biznesu. Swoje doświadczenie zdobywała jako managerka sprzedaży, HR Business Partnerka i przedsiębiorczyni. W życiu kieruje się zasadą, że jeden gram praktyki jest lepszy niż tona teorii, dlatego stawia na uczenie się poprzez doświadczenie i wyciąganie wniosków. Twórczyni marki #TheWomanPower, która wspiera kobiety w rozwoju i motywuje je do działania.

Cześć, nazywam się Ewelina Kałużna! Jestem agentką ubezpieczeniową, która od dziesięciu lat prowadzi Centrum Ubezpieczeń. Do jego promocji użyłam już chyba wszystkiego – ulotek, banerów rozwieszonych w całym mieście, audycji w radiu i prasie. Dziś stwierdzam, że najlepszym narzędziem w sprzedaży ubezpieczeń jest… Facebook. Początki były trudne. Przez długie miesiące nie publikowałam nic. Nie chciałam się wystawić na opinię innych osób. Bałam się krytyki i hejtu. Nie wiedziałam co publikować i od czego zacząć. Jestem na siebie zła, że tak późno zaczęłam. Teraz z pomysłem prowadzę stronę na Facebooku, dzięki temu co miesiąc zyskuję kilkunastu nowych klientów na ubezpieczenia. Chcę się z Tobą podzielić moim doświadczeniem i pomysłami.

Z branżą bankową, inwestycyjną i ubezpieczeniową związany od 20 lat. Twórca produktów finansowych, zarządzający projektami i siecią sprzedaży. Obecnie przedsiębiorca, agent, twórca projektu Akademii Dobrego Agenta, który prowadzi pod skrzydłami multiagencji ASF Premium. Z ogromną pasją dzieli się swoimi doświadczeniami z różnych obszarów biznesów i wspiera rozwój agentów ubezpieczeniowych.

Od kwietnia 2021 roku pracuje w CUK Ubezpieczenia, gdzie pełni funkcję członka zarządu i dyrektora departamentu ds. marketingu i e-commerce. Marcin Dyliński ukończył MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania, gdzie obecnie jest wykładowcą, a także Akademię Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej. Karierę zawodową rozpoczynał u dystrybutora marki Casio, następnie przez 11 lat budował struktury sprzedaży w Orange Polska, gdzie zajmował się tworzeniem struktury dystrybucji prepaid, alternatywnymi kanałami sprzedaży w zakresie usług agencyjnych, kanałami bankowości elektronicznej, a następnie business development oraz kanałem direct online i call center. Następnie 3 lata pracował na rynku wydawniczym, zajmując się marketingiem, systemami sprzedaży i dystrybucji contentu online jako członek zarządu ds. Sprzedaży i Digital w PZWL, członek zarządu ePWN, a także pełnomocnik zarządu odpowiedzialny za digital i sprzedaż tej ostatniej. Od kwietnia 2021 roku pracuje w CUK Ubezpieczenia, gdzie pełni funkcję dyrektora departamentu ds. marketingu i e-commerce. Marcin Dyliński ukończył MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania, gdzie obecnie jest wykładowcą, a także Akademię Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej.

Projekt „Razem w Mediach” koncentruje się na wspieraniu przedsiębiorców w zakresie budowania ich obecności i skuteczności w Social Mediach oraz świecie online, oferując wsparcie dostosowane do potrzeb ich działalności. Programy edukacyjne obejmują podstawy działania w mediach społecznościowych, tworzenia treści, postów, wideo oraz grafiki, umożliwiając firmom efektywne zarządzanie ich cyfrowym wizerunkiem.

Specjalista z ponad 15-letnim doświadczeniem w sektorze finansowym w modelach huntingu i farmingu. Z branżą  ubezpieczeniową związany od 2013 roku, doświadczenie w sprzedaży zdobywał pracując dla lokalnych i międzynarodowych towarzystw ubezpieczeniowych i pośredników finansowych. W tym czasie zdobył bogate doświadczenie w zarządzaniu i rozwoju sprzedaży, pozyskiwaniu nowych partnerów, tworzeniu i wdrażaniu innowacyjnych produktów ubezpieczeniowych m.in. do Banków, Multiagentów czy Brokerów. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Regionalnego ds. Rozwoju Sieci Zewnętrznych w Nationale-Nederlanden gdzie aktywnie wspiera sprzedaż w Multiagencjach.

Jacek Lisowski jest profesorem nauk społecznych w dyscyplinie ekonomia i finanse, Kierownikiem Katedry Ubezpieczeń i Dyrektorem Instytutu Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Związany z branżą ubezpieczeniową zawodowo od ponad 30 lat. Jest członkiem Komitetu Nauk o Finansach PAN, Rady Awansów Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, International Academy of Financial Consumers (IAFICO) oraz członkiem Board of Governors Asia-Pacific Risk & Insurance Association (APRIA) i członkiem założycielem Eastern European Risk and Insurance Association (EERIA). Był m.in. członkiem Komitetu Redakcyjnego Wydawnictwa Uniwersytetu Ekonomicznego, przewodniczącym Komisji ds. Organizacyjno-Statutowych Senatu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ekspertem w Zespole Ewaluacji ds. nauk ekonomicznych HS-3SZ w Komitecie Ewaluacji Jednostek Naukowych przy Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego, członkiem Doradczego Komitetu Naukowego przy Rzeczniku Finansowym, członkiem Jury w Konkursie o Nagrodę Rzecznika Finansowego za najlepszą pracę doktorską, magisterską, licencjacką i podyplomową z zakresu ochrony klienta na rynku finansowym, członkiem Podkomisji Ubezpieczeń Należności i Podkomisji Ubezpieczeń Finansowych PIU, członkiem Komisji Egzaminacyjnej dla Aktuariuszy przy KNF oraz ekspertem zewnętrznym Komisji Egzaminacyjnej dla Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych przy KNF. Zasiadał w jury konkursu „Dyrektor Finansowy Roku” organizowanego przez Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Euler Hermes i Magazyn Forbes. Ponadto był członkiem Rady Nadzorczej PTE Allianz; członkiem Rady Nadzorczej, Komitetu Audytu i Ryzyka Aviva Investors Poland TFI, Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych. Obecnie zasiada w radach nadzorczych i jako przewodniczący w komitetach audytu TUiR Allianz Polska S.A., TU Allianz Życie Polska S.A., TFI Allianz Polska S.A., TU Euler Hermes S.A., Santander Allianz TU S.A. i Santander Allianz TUnŻ S.A. Autor i współautor kilkudziesięciu książek, artykułów i opracowań z dziedziny ubezpieczeń. Jego badania koncentrują się głównie na ubezpieczeniach kredytu kupieckiego, gwarancjach ubezpieczeniowych, gospodarce finansowej ubezpieczycieli i wyzwaniach na rynku ubezpieczeniowym.

KTO NAJPEŁNIEJ SKORZYSTA Z TEJ WIEDZY?

MULTIAGENCI UBEZPIECZENIOWI

którzy doradzają swoim klientom w wyborze produktów ubezpieczeniowych

ZARZĄDZAJĄCY ZESPOŁAMI SPRZEDAŻY

budujący strategię rozwoju biznesu ubezpieczeniowego
w swoich firmach

AGENCI
UBEZPIECZENIOWI

którzy chcą pracować nad swoją marka osobistą
i siłą doradcy ubezpieczeniowego

PARTNERZY PLATYNOWI

PARTNERZY WYDARZENIA

PARTNER MEDIALNY WYDARZENIA

PARTNER NAUKOWY
Katedra Ubezpieczeń
Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

PARTNER SPOŁECZNOŚCI MULTIAGENTÓW

BILETY NA KONGRES

PAKIET KOMFORT

  • udział w konferencji
  • spotkania z prelegentami
  • przerwy kawowe
  • lunch
  • uczestnictwo w warsztatach tematycznych
  • udział w wydarzeniach towarzyszących
  • networking
  • uroczysta kolacja
  • wieczorna integracja

PAKIET GOLD

  • udział w konferencji
  • spotkania z prelegentami
  • przerwy kawowe
  • lunch
  • uczestnictwo w warsztatach tematycznych
  • udział w wydarzeniach towarzyszących
  • networking
  • uroczysta kolacja
  • wieczorna integracja
  • nocleg

POPRZEDNI KONGRES W OBIEKTYWIE!

bilety grupowe (od 6 sztuk)
MARTA@ZYCIEWMULTI.PL